TUW wspiera kampanię „Nie wstępuj w związek na który nie jesteś gotowy”

[browser-shot url=”https://www.tuw.pl” width=”300″]

Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych powstałe w lutym 1992 roku jest dosyć specyficzną instytucją, bowiem z jednej strony zrzesza w jedno kilka innych instytucji, zaś z drugiej strony jest firmą budującą swoją własną odrębną ofertę. Podstawowymi produktami TUW są: ubezpieczenia dla rolników, rodzin, firm oraz kierowców. Firma świadczy również usługi na rzecz gmin, szkół, a nawet działalności agroturystycznych. Jak widać TUW jest aktywne we wszelkich dziedzinach. Równie dobrze sprawdza się w charakterze patrona akcji i kampanii społecznych. Jedną z najnowszych stała się kampania „Nie wstępuj w związek na który nie jesteś gotowy”.

TUW jako jedna z dwunastu instytucji będzie patronować powyższej kampanii. Jej sponsorem jest Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny. Ta kampania, której celem jest dotarcie do jak najszerszego grona odbiorców, będzie emitowana w kinach na terenie całego kraju. Będą to sieci kinowe takie jak Cinema City oraz Helios. Siedząc w fotelu kinowym i oczekując na film będzie można ujrzeć spot reklamowy „Nie wstępuj w związek na który nie jesteś gotowy”. Tym sposobem przesłanie reklamy trafi zarówno do tych starszych jak i młodszych odbiorców. Warto skupić się i dokładnie prześledzić reklamę. Opowiada ona o tym, iż większość kierowców pożyczających samochód nie jest świadoma tego, iż auto nie posiada opłaconej polisy.

W Polsce jedynie co piąty obywatel posiada wiedzę na temat konsekwencji finansowych w sytuacji spowodowania wypadku autem, który nie jest objęty polisą OC. W takich okolicznościach zarówno osoba będąca winowajcą jak i właściciel samochodu, do spółki ponoszą odpowiedzialność finansową za wyrządzoną szkodę. W sytuacji, kiedy auto nie jest objęte polisą OC, odszkodowanie osobie poszkodowanej wypłaca UFG. Następnie to właśnie ta instytucja wysuwa roszczenie finansowe skierowane do kierowcy i właściciela samochodu. Osoby te muszą uregulować należności związane z wypłatą świadczenia przez UFG.

Po obejrzeniu spotu na kinowym ekranie, warto w drodze do domu rozważyć przesłanie kampanii reklamowej. Natomiast przy najbliższej okazji, kiedy będziemy zamierzali skorzystać z nieswojego samochodu, należy spytać właściciela o polisę OC, która gwarantuje pełne bezpieczeństwo jazdy.

Szczegółowe informacje są tu.

Źródło:https://www.tuw.pl/PL/aktualnosci/wiecej/250.html

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *