Liberty Direct zaczyna działać pod nową nazwą – Liberty Ubezpieczenia

[browser-shot url=”https://www.lu.pl/o-firmie/centrum-prasowe/informacje-prasowe/Liberty_Direct_zmienia_sie_w_Liberty_Ubezpieczenia.html”]

Zmiana nazwy tej firmy jest efektem kontynuowania nakreślonej przez nią strategii. Przede wszystkim wprowadzana zostanie bardziej zróżnicowana oferta oraz rozwinięciu ulegną kanały dystrybucji. Ponadto dostępne będą ubezpieczenia dla małych i średnich przedsiębiorstw.

Dotychczas firma oferowała jedynie ubezpieczenia komunikacyjne, teraz jednak powiększa swoją ofertę o szeroką gamę nowych produktów. Dyrektor Generalny firmy, Marcin Warszewski zapowiada, że dzięki nowej strategii chce wejść z firmą do czołówki największych ubezpieczycieli majątkowych w naszym kraju.

Twarzą nowej kampanii firmy został Bogusław Wołoszański, znany z programu „Sensacje XX wieku”. To uznane i szacunek jakim cieszy się wyżej wspomniany autor i prowadzący mają pomóc Liberty Ubezpieczenia w budowaniu wiarygodnej i silnej marki.

Nowa strategia Liberty Ubezpieczenia to także nowe produkty. Skierowane są one w szczególności dla małych oraz średnich firm. Dzięki współpracy z Liberty Ubezpieczenia, przedsiębiorcy będą mogli ubezpieczyć się między innymi od pożaru, kradzieży lub innych zdarzeń losowych. Dostępne będą także polisy OC oraz NNW. Każda umowa może zostać rozszerzona o dodatkowe klauzule.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *