ING Życie- postępowanie w razie choroby

[browser-shot url=”http://www.ingzycie.pl” width=”300″]

Zdrowie to najcenniejsza wartość w życiu człowieka. Jego utracenie sprawia, że żadne rzeczy materialne nie są w stanie zapewnić nam pełni szczęścia. Zdarza się jednak, że w najmniej spodziewanych okolicznościach dowiadujemy się o chorobie z którą walczyć będziemy przez najbliższy okres czasu bądź też do końca swojego życia.

ING Życie pragnie choć w pewnym stopniu ulżyć schorowanym ludziom w ich cierpieniu. Jeżeli chory klient opłacał dotychczas składkę ubezpieczeniową, ma pełne prawo do zgłoszenia się w celu uzyskania wypłaty świadczenia. Aby jednak środki finansowe uzyskać, należy uregulować podstawowe formalności. Przede wszystkim chodzi tutaj o złożenie odpowiedniego pliku dokumentów.

Pierwszym z nich winien być wniosek o przyznanie wypłaty świadczenia. Do tego dołączyć należy dowód osobisty, kartę wypisu ze szpitala z dokumentacją leczenia i wszelkimi wynikami badań. W sytuacji kiedy choroba uniemożliwia klientowi powrót do pracy koniecznie należy okazać zwolnienie lekarskie, które jasno określa, że nie jest on zdolny do pracy zarobkowej. Dodatkowo należy załączyć skierowanie na rehabilitację bądź orzeczenie o zupełnej niezdolności do pracy. Natomiast innymi wymaganymi dokumentami są: skrócony odpis aktu urodzenia oraz aktu małżeństwa.

Aby dokonać wszelkich formalności należy skontaktować się konsultantem telefonicznym pod numerem 801 20 30 40. Można również wysłać odpowiednią wiadomość e-mail z załączonymi dokumentami. Istnieje jeszcze trzeci wariant porozumienia- pośrednictwo prawnika z Departamentu Obsługi Klientów.

Więcej informacji pozyskasz w tym miejscu.

Źródło:http://www.ingzycie.pl/przewodnik/co-zrobic-gdy/choroba

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *